EnergieWonen, als servicepartner onderdeel van Essent, is een van de grootste leveranciers van zonnepanelen in Nederland. Al ruim 11 jaar staan wij als dé zonnepanelenspecialist voor de beste zonnepanelen, het beste advies en de meeste zekerheid. Ons gedreven team van professionals heeft EnergieWonen gemaakt tot wat het vandaag is: een bedrijf met meer dan 20.000 tevreden klanten die dat waarderen met een 9,1. Daar zijn we trots op!
EnergieWonen is volop groeiende en in ontwikkeling. Medio 2023 verwachten we ons prachtige nieuwe bedrijfspand te mogen betrekken en kunnen we nog meer van onze klanten blij maken met hun nieuwe PV-systeem. Vanwege deze uitbreiding in capaciteit, zoeken wij vakkundige collega’s die - net als wij - graag bijdragen aan de verduurzaming van Nederland.
Wat ga je doen?
Als Technisch Supportmedewerker ben je een echte vraagbaak als het gaat om het oplossen van complexere technische storingen van PV systemen van onze klanten. Op het moment dat een servicevraag meer technisch inhoudelijke kennis en kunde vereist, ben jij de persoon die de collega van de Klantenservice verder kan helpen in het oplossen van het probleem. Waar nodig zet je de storing door naar de servicemonteur en/of draag je zorg voor de garantieafhandeling met toeleveranciers. Ieder complex ticket is aan jouw zorg toevertrouwt en jij houdt dan ook goed in de gaten dat uiteindelijk je klant goed en snel geholpen is.. alles voor een tevreden klant!
Wie ben jij?
Wat bieden wij?
Waardering:
Interesse? Top!
Natuurlijk kun je ons bellen als je interesse of vragen hebt over de vacature. Bel gerust met Jacqueline Gasman, manager Klantenservice op 06 - 119 854 60. Of mail je reactie naar j.gasman@energiewonen.nl.
Informatie over wie we zijn en wat we allemaal doen kun je vinden op www.energiewonen.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld